söndag 30 november 2008

Fulsnygg men gudomligt skön!


Efter mycket velande är nu vardagsrumsmöblerna äntligen beställda från EM. Först var vi inne på Brunstad, antingen två svängda Fantasy soffor eller fyra Sting fåtöljer men det blev lite för trångt med sofforna och det kändes inte inbjudande att kura ihop sig i Sting fåtöljen framför brasan. Tyvärr... Så det blev fyra Stressless Jazz ifrån Ekornes istället. Det var inte kärlek vid första ögonkastet den här gången, först tyckte jag att de var snudd på fula. Men designen växer på mig och har man provsuttit/legat/kurat så går det inte annat än att älska dem. Jag längtar efter att vi kan tända en brasa och kura upp i var sin fåtölj med en kopp te och en god bok. 

2 kommentarer:

  1. Jag tycker den var jättesnygg!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den stenhårt iaf!

    SvaraRadera

Annonser: