tisdag 23 november 2010

Pepparkakshus modell mini!

Bilder: Not Martha

Jag sitter och myser med en kopp te och bläddrar i min härliga bok Pepparkashus och mera julbus som jag tipsade om förra året för att se vilket hus jag ska göra i år. I fjol blev det Kaptenshuset men vi får se om det blir en favorit i repris eller om jag testar något annat i år. Dessa små minihus hittade jag på bloggen Not Martha, kanske något för helgens glöggkalas? Söta var de i alla fall. Mall och instruktioner hittar du här.

3 kommentarer:

  1. ♥♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha!!!♥
    Como são criativas essas casinhas nas xícaras... nunca tinha visto.✿
    Gostei do seu blog, criativo e muito bonito.♥♥

    Boa semana!♥
    Beijinhos.✿ ܓܓ ✿
    Brasil✿ ܓܓ✿✿

    SvaraRadera
  2. Men gud så söta! Vilket roligt tips. Ska nog försöka mig på något liknande när det är dags för pepparkaksbak.:)

    SvaraRadera

Annonser: