tisdag 4 december 2012

Alternativa sängbord

Foto: Stylizimo

Jag fick en fråga från en läsare som ville ha tips på snygga sängbord och jag måste erkänna att trots att jag lever ihop med en möbelhandlare så är det de alternativa sängborden jag dras till allra mest. Att som Stylizimo använda en pall är kanske inte det mest praktiska men galet fint.


Vill du däremot ha förvaring och stabilitet så är lådhurtsen Alex en betydligt mer praktisk sängpartner. Men snygg ändå! Detta och fler fina sängbordstips från Stylizimo hittar ni här och i min sovrumsmapp på Pinterest hittar ni mer inspiration. Har ni läsare några andra roliga sängbordstips att ge Fia? 

7 kommentarer:

  1. Snyggt! En hylla på väggen är praktiskt när man dammsuger. En annan alternativ variant är en stubbe.

    SvaraRadera
  2. Men hur är det möjligt! Sitter och skriver ett inlägg om att jag behöver få inspiration till ett nytt sängbord, tänker att jag nog ska gå in och kika hos dig och jo, andra inlägget uppifrån handlar om just det... tror bannemig jag ska köpa en trisslott idag! tack för finfin inspiration, som vanligt!

    SvaraRadera
  3. I dagens lucka kan du vinna ett par Damn Heels, var gärna med! :D http://adaras.se/2012/december/lucka-5-vinn-damn-heels-i-guld-eller-silver.html#comment

    SvaraRadera
  4. Pianopallar har vi för tillfället! http://polaroidized.wordpress.com/2012/10/14/loppisfynd-pianopallar/

    SvaraRadera
  5. Har precis köpt tidningsställ från Granit som ska få agera sängbord! Nu fattas bara en snygg sänggavel i grått tyg :) http://www.granit.se/?id=8936

    SvaraRadera
  6. Jag själv har två fina förvaringslådor staplade på varandra, men har även haft ett gäng tidningar som sängbord, dock ingen bra förvaring mer än för tidningarna :) min syrra har snygga sockerlådor (heter det så?!) som hon ställt på högkant :)

    SvaraRadera
  7. Hej,
    Hittade hit för att jag söker sängbord som inte tar så stor plats, då hittade jag hit. Vad för typ av möbler arbetar din man med. Min sambo arbetar med ute- och innemiljö, så han köper olika varianter av möbler till sina kunder.

    Så fin blogg du har!
    Jag har lagt upp mig som följare och lär komma tillbaka.

    En fin kväll önskar jag dig,
    Annette
    Annehem.blogspot.com

    SvaraRadera

Annonser: